Revenir en haut Aller en bas

Aller à la page : 1, 2  Suivant
Sophia Bush
Chaîr fraîche !
⊹ Posts : 8
⊹ Job : actress and activist
⊹ Your Celebrity's Age : thirty-six years old.
⊹ Crédits : soon.

(SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress Empty
(SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 20:44

sophia anna bush
the most valuable part about you is your brain.

carte d'identité
Date de naissance : 8 juillet 1982
Nationalité/origines : de nationalité américaine, elle a des origines italiennes, anglaises, écossaises et irlandaises
Profession : actrice, activiste, productrice
Statut civil : célibataire
Orientation sexuelle : hétérosexuelle
Groupe : AUDREY HEPBURN
Crédits images : avatar @dublin + gifs @priyankachopra.tumblr

Traits de caractère :  ambitieuse – empathique – généreuse – indépendante – passionnée – créative – fidèle – loyale – drôle – séductrice – respectueuse – rancunière -  maladroite – impulsive – insolente – déterminée – têtue – curieuse – jalouse – sensible – optimiste mais râleuse

Plus gros succès : Elle doit sa carrière à son rôle de Brooke Davis dans la série One Tree Hill, sa première apparition dans le second épisode de la série changera à jamais sa vie. Après neuf saisons à voir grandir et évoluer ce rôle qu’elle a tant chéri, Sophia a laissé s’envoler Brooke Davis et toute sa jeunesse avec elle. Pourtant la série a marqué toute une génération, imprégnant chaque membre du casting. Autour de l’histoire de ces jeunes lycéens, Sophia a tissé ses plus belles amitiés, quelques histoires sentimentales douloureuses et des liens familiaux dont elle ne se détachera jamais. Aujourd’hui encore, Brooke rythme ses interviews, les échanges avec ses fans et parfois son mode de vie.

PORTRAIT CHINOIS
❧ Si vous étiez un animal ? :
un chien, loyale, câlin, indépendant, fidèle, aimant, capable de défendre les siens et de porter autant d'amour que nécessaire. je ne cherche pas autre chose mais si ça ne devait pas être un chien, je dirai n'importe quel animal étant capable de vivre seul et d'aimer les autres inconditonnellement.

❧ Si vous étiez une chanson ? :
You are the sunshine of my life de Stevie Wonder, mon père me passait cette chanson les jours où je n'étais pas très en forme lors que j'étais enfant. C'est resté comme un rituel, lorsqu'il est avec moi mais aussi quand je me retrouve toute seule, confrontée à mes angoisses. Au-delà du fait qu'il est l'un de mes artistes préférés, cette chanson a une raisonnance toute particulière, alors si je devais me réincarner en une chanson, autant que ce soit l'une de celles qui vous marque à vie.

❧ Si vous étiez un plat ? :
La tarte à la framboise de ma mère, elle a une recette incroyable qu'elle ne transmet à personne, pas même à moi. C'est ma madeleine de Proust et un plaisir gustatif unique. Mais je reste dans le registre de la gourmandise, si je devais choisir autre chose, je dirai un les lasagnes, héritage de mes origines italiennes. Et je dois dire que ma recette n'est pas mauvaise ...

❧ Si vous étiez un lieu ? :
Telluride, Colorado. Ce havre de paix dans lequel je vais me ressourcer une à deux fois par ans avec mon cercle d'amis proches. C'est un lieu unique, magique et où je me sens bien, libre et en sécurité. J'ai des souvenirs unique à Telluride.

❧ Si vous étiez une devise ? :
Don't be a drag, just be a queen, thank you @Stefani Germanotta for being a genius (a) il vous suffit de vous accepter, ne jamais laisser les autres vous faire sentir comme moins que rien, vous êtes suffisant, pas besoin d'être comme les autres. Soyez uniques et fiers.

❧ Si vous étiez une fleur ? :
Du Jasmin, j'en ai planté près de la fenêtre de ma chambre et j'aime son odeur la nuit, ça me permet de me détendre et de tranquiliser mon inconscient souvent agité.

❧ Si vous étiez un personnage fictif ? :
Robin ! J'ai toujours rêvé d'être Robin dans Batman, qui sait, peut être que j'aurai cette chance un jour ... même si avec les années je vois ce rêve s'envoler doucement mais sûrement.
❧ Si vous étiez une couleur :
le jaune, si ça peut en faire rire certains qui associe ça avec le fait d'être victime d'infidélité, je l'associe d'avantage à la joie, le soleil, l'optimisme, la paix et la fête.

❧ Si vous étiez un livre :
We should all be feminist, Chimamanda Ngozi Adichie j'ai d'abord été absorbé par sa prestatation TED TALK, et puis par son écriture; la question ne se pose même pas, il ne devrait pas y avoir la possibilité de ne pas être féministe et pourtant ...

❧ Si vous étiez un film :
Lost in Translation de Sofia Coppola, pour sa poésie, sa compléxité, cette passion, et sa part exhubérante.

❧ Si vous étiez un héros ? :
réponse ici, aucun nombre de lignes minimum requis n'est demandé ; mais ne vous contentez pas d'un oui/non.

❧ Si vous étiez une odeur ? :
réponse ici, aucun nombre de lignes minimum requis n'est demandé ; mais ne vous contentez pas d'un oui/non.

❧ Si vous étiez un verbe ? :

❧ Si vous étiez un objet ? :

Tell me your story
afin que nous puissions mieux nous connaître, livrez-nous quelques anecdotes sur votre vie (13 anecdotes minimum). Parlez nous de vos manies, de vos projets, de vos amours et de vos emmerdes en quelques lignes ...

1 ⊹ Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. 2 ⊹ Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. 3 ⊹ Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. (etc.)

hey toi ! le petit joueur !pseudo/prénom : Mymy. âge : 25 yo. comment as-tu connu hollywoodpeople ? il y a trèèèèèèès longtemps, sur obsession (la base  King ). multicompte ? nope, ce temps-là est révolu les amis haha  Cool . pour ces dames :
Code:
<span style="color:#fb4a74">sophia bush</span>

Revenir en haut Aller en bas
Eliza Taylor-Cotter
Chaîr fraîche !
⊹ Posts : 79
⊹ Job : Actrice.
⊹ Your Celebrity's Age : 29 ans.
⊹ Crédits : Avatar fait par Sweet Poison.

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 20:45

Re-bienvenue parmi nous avec ce super choix. (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742
Antoine Griezmann
MEMBRE DU MOIS
⊹ Posts : 5541
⊹ Job : footballeur professionnel, international français, actuellement en mode mercato
⊹ Your Celebrity's Age : vingt-huit ans et toutes mes dents (tu peux venir compter si ça te dit)
⊹ Crédits : ava ; wcstedrose

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 20:49

elle te va déjà tellement bien I love you
hâte de lire ta fiche, et de te voir évoluer avec cette beauté (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742

oh hey there !
Sophia Bush
Chaîr fraîche !

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 20:53

Merci @Eliza Taylor-Cotter, j'ai pas eu l'occasion de te le dire mais superbe choix de DC Wink I love you
Mon petit chou @Antoine Griezmann, merciii et merciiiii pour ton aide en tout cas Hug (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742
Vanessa Hudgens
Administrateur
⊹ Posts : 911
⊹ Job : actress, singer and full time mom.
⊹ Your Celebrity's Age : thirty yo.
⊹ Crédits : vava (Blossom.) ~ gifs (tumblr) ~ signature (SIAL)

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:15

ma princesse (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742
t’es parfaite avec elle In love (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3514796045
re-bienvenue chez toi et love you In love 2 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 729803402 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 729803402

>
☽☽ Life is way too short to live your life through other people’s eyes. I can not stress that enough. You must live the life you want to live and not care about what other people have to say about it. At the end of the day you don’t have to hear the chatter in other people’s minds. You have to live with yours, so do what you want. Who wants a life of ‘what if’s? Not me. (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1f451  

Sophia Bush
Chaîr fraîche !

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:23

@vanessa hudgens babe (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 152695 merciiiiii encore (a) love you too (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1325595953 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3505821177
Seokjin Kim
Chaîr fraîche !
⊹ Posts : 39
⊹ Job : Chanteur-danseur et visuel des Bts
⊹ Crédits : nightblood-Bazzart

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:25

Re-bienvenue avec ce jolie choix (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742
Sara Sampaio
Administrateur
⊹ Posts : 1174
⊹ Job : model (victoria's secret angel) with dreams of become actress.
⊹ Your Celebrity's Age : 27 yo.
⊹ Crédits : wcstedrose (avatar) beerus (signature).

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:36

j'avais raison, elle te va à merveille (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 152695
(reeee) bienvenue chez toi ma belle, avec ta déesse (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3514796045
bon courage pour ta fichette & of course, je vais vouloir des liens (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1904241472 In love 2

Je me suis fais une renommée!
⊹ Posts : 1802
⊹ Job : Actor.
⊹ Your Celebrity's Age : 33 y.o.
⊹ Crédits : tumblr/ Kika

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:40

Toi en Sophia?!! Je meurs (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742

James → « Time is very slow for those who wait. Very fast for those who are scared. Very long for those who lament. Very short for those who celebrate. But for those who love, time is eternal.» @wild hunger
Sophia Bush
Chaîr fraîche !

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:45

@Seokjin Kim (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 152695 Merci beaucoup !
@Sara Sampaio Merci chaton d'amour I love you (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1325595953 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 550777 et heureusement que t'étais là pour me guider un peu (a) évidemment pour les liens, pas le choix ! idem pour @vanessa hudgens et @antoine griezmann King
@James M. Lafferty Ouf t'es pas déçue Sifflote (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3984252494 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 729803402 faudra que tu me briefes sur tes liens (a) I love you
Torrey DeVitto
WINNEURS DU MOIS
⊹ Posts : 1374
⊹ Job : chimed fake doctor.
⊹ Your Celebrity's Age : 34 y.o.
⊹ Crédits : (c) kika ; chounette ; tumblr

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:48

je t'aime, épouse moi Pleaseuh (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742

I want to be the friend you fall hopelessly in love with. The one you take into your arms and into your bed and into the private world you keep trapped in your head. I want to be that kind of friend. The one who will memorize the things you say as well as the shape of your lips when you say them. I want to know every curve, every freckle, every shiver of your body. I want to know where to touch you, I want to know how to touch you. I want to convince you to design a smile just for me. Yes, I do want to be your friend. I want to be your best friend in the entire world. © by anaëlle.
Sophia Bush
Chaîr fraîche !

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:49

@Torrey DeVitto a écrit:
je t'aime, épouse moi Pleaseuh (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742
YES YES YES ! let's go girl ! In love 2
(SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress Giphy
Torrey DeVitto
WINNEURS DU MOIS
⊹ Posts : 1374
⊹ Job : chimed fake doctor.
⊹ Your Celebrity's Age : 34 y.o.
⊹ Crédits : (c) kika ; chounette ; tumblr

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:52

non mais rien qu'avec ce gif i'm pregnant (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3514796045 tu me gardes un lien au chaud et tu viens me harceler as soon as possible (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1464888513

I want to be the friend you fall hopelessly in love with. The one you take into your arms and into your bed and into the private world you keep trapped in your head. I want to be that kind of friend. The one who will memorize the things you say as well as the shape of your lips when you say them. I want to know every curve, every freckle, every shiver of your body. I want to know where to touch you, I want to know how to touch you. I want to convince you to design a smile just for me. Yes, I do want to be your friend. I want to be your best friend in the entire world. © by anaëlle.
Sophia Bush
Chaîr fraîche !

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:54

@Torrey Devitto Dès que j'en finis avec ma fiche, je m'attaque à toi babe (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1464888513 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1413183815 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 729803402
Gigi Hadid
Chef d'équipe
⊹ Posts : 528
⊹ Job : « model. »
⊹ Your Celebrity's Age : « twenty four years old.  »
⊹ Crédits : « audrey(avatar) »

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 21:58

ce choix I love you
re-bienvenuuuuue elle te va tellement bien (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742

⊹ Posts : 1802
⊹ Job : Actor.
⊹ Your Celebrity's Age : 33 y.o.
⊹ Crédits : tumblr/ Kika

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 22:11

Déçuuuuuue ?!!! Non mais je pouvais pas rêver mieux oui !!! (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 In love 2
Ça fait un moment que j'ai pas joué mon lien avec Sophia mais je viens vers toi très vite pour te raconter au moins celui d'origine ! (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742

James → « Time is very slow for those who wait. Very fast for those who are scared. Very long for those who lament. Very short for those who celebrate. But for those who love, time is eternal.» @wild hunger
Sophia Bush
Chaîr fraîche !

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 22:33

@Gigi Hadid (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 152695 merci beauté !!
@James M. Lafferty On sait jamais ... (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 550777 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3398202287 ça marche, de toute façon si tu m'oublies je sais où te trouver King (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 890223 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 696138
Ellie Goulding
Je me fais remarquer !
⊹ Posts : 220
⊹ Job : singer, songwriter.
⊹ Your Celebrity's Age : thirty-two.
⊹ Crédits : wcstedrose (ava.)

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 23:02

omg sophia (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 I love you (je vais encore venir te harceler pour des liens Sifflote )
rebienvenue chez toi In love 2
Ariana Grande
Je suis l'éffigie de L'Oréal !
⊹ Posts : 2597
⊹ Job : singer, songwriter and actress.
⊹ Your Celebrity's Age : twenty-five years old.
⊹ Crédits : wcstedrose (avatar) & astra (signa).

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 23:07

rebienvenue chez toi (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 653094837

--- love me good
love me down, don't turn me down. got a bed, wit' your name on it
Zachary Efron
Agenouillez-vous devant votre dieu!
⊹ Posts : 11271
⊹ Job : Acteur
⊹ Your Celebrity's Age : 31 yo
⊹ Crédits : lempika/tumblr /halcyon days

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mar 11 Juin 2019, 23:09

TOIIIIIII et sophia (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742
la femme parfaite aux yeux de Zac, y avait que toi pour l'incarner (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3984252494 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 455836
re bienvenue chez toi ma déesse et je viendrai te harceler pour des liens (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 32765

Christopher Wood
⊹ Posts : 1866
⊹ Job : acteur connu pour ses rôles dans the vampire diaries et supergirl principalement
⊹ Your Celebrity's Age : thirty-one yo
⊹ Crédits : (av.) wcstedrose (gifs) wcstedrose (lyrics sign.) robyn

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mer 12 Juin 2019, 00:20

quel excellent choix,
le profil sublime,
j'suis à terre,
ça fait presque bizarre de dire rebienvenue parce que t'es chez toi In love 2 In love 2 In love 2

but i'm gonna love you like i've never been hurt before, i'm gonna love you like i'm indestructible.
Bob Morley
Chaîr fraîche !
⊹ Posts : 23
⊹ Job : Acteur
⊹ Your Celebrity's Age : 34 ans
⊹ Crédits : Antiope (avatar), endlesslove (signa)

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mer 12 Juin 2019, 08:50

Re-bienvenue par ici (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742

Madelaine Petsch
WINNEURS DU MOIS
⊹ Posts : 3845
⊹ Job : Actrice + modèle + youtubeuse.
⊹ Your Celebrity's Age : 24 yo.
⊹ Crédits : eilyam (av) tumblr (gif)

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mer 12 Juin 2019, 18:15

re-bienvenue coeur2

I need to know you're thinking of me. I got to know you care, give me something that I can work with, deliver me from the dark.
BLACK PUMPKIN
Milena M. Kunis
Je tourne avec les plus grands!
⊹ Posts : 2904
⊹ Job : full-time mom ; actress most of the time & model sometimes.
⊹ Your Celebrity's Age : turned 34yo but i'm perfectly fine with it (well that's if you don't ask how old i am).
⊹ Crédits : endlessly epic (avatar).

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mer 12 Juin 2019, 18:58

rebienvenue :)

i let him climb inside my body and held him captive in my kiss.
Sophia Bush
Chaîr fraîche !

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress :: Mer 12 Juin 2019, 21:11

@Ellie Goulding (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 429919 harcèle-moi, c'est sans modération Wink
@Ariana Grande @Bob Morley @Madelaine Petsch @Milena M. Kunis Merci les amours Hug I love you (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742
@Zachary Efron (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1471007279 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1325595953 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3505821177 c'est la femme parfaite pour tout le monde, il y a juste ceux qui l'assument et ceux qui le garde secret (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 776836313 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 159279030 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3984252494 Merci ma perfection, t'es un amour et pareil que pour les filles, si tu m'oublies, je viendrai toquer à ta porte (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 873852 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 48750 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 1464888513 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 3505821177
(SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 32765
@Christopher Wood T'es vraiment adorable (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 803742 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 152695 (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress 982950 Merci chaton, tu me gardes un petit lien au chaud ? I love you
Contenu sponsorisé

Re: (SOPHIA) you're allowed to be both a masterpiece and a work in progress ::

Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant